Kolarem

Dagen har gått ganska fort, och vi har haft skoj som vanligt. Dock saknar jag att jobba i "min" grupp. Saknar Lena och Pernilla;)

Jag har fortfarande ont i ryggen, men inte lika ont som igår. Iofs har jag inte burit lika mycket på Oliwer idag som igår.
Varken igår eller idag bar jag honom till bilen, jag tog ju med lillvagnen. Mycket smidigare. Ska göra så imorgon med.
Darlingen tycker oxå att det var bättre, då får Zelda en promenad direkt när de kommer hem. Skönt för henne.

Det blir nog ingen roadtrip i veckan som kommer, väntar nog en vecka. Zelda är så konstig när hon löper och vi vill
inte lämna henne massa dagar hemma hos Farmor och Farfar (och de andra hundarna).

Däremot blir det nog Kolmården någon dag:)
Köper årskort där, så dit ska vi flera ggr i år. Vi har bara ca 6-7 mil dit, och det är ju jättenära:)
Farmor och farfar bor på vägen, så det är perfekt att lämna Zelda då med.

Om ni undrar över rubriken så är det för att jag satt och åt kolarem nyss, och Oliwer fick smaka lite, det var knappt att
jag fick tillbaka den;)



Bilden är tagen i morse när Oliwer lekte lite.

Nu blir det snart sängen, sov gott!!


Postat av: Kitty

Kolarem är ju as gott:)

2009-06-14 @ 00:09:49
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0