Kladdkaka och saft

Kladdkaka och saft, det är bra grejer;)
Vispade grädde och delade jordgubbar till kladdkakan. Det gick hem;)

Det var Oliwers gudmor Jenny, med sin son Daniel och Daniles kusin Nellie, och Karin med lilla Hektor
som kom på fika. Stort tack tjejer!!

Oliwer fick en cd-skiva, en kokbok (Hehe, den ska jag roa mig med;)), en boll och en bil i sina paket.
Han tackar och bockar! Vi lekte och fikade och lekte lite till;)

Snart är det husvisning. Ska bli skoj att titta. Enligt bilderna är vi nog intresserade, men vi får se när vi väl är där.
Det är ju inte alltid bilderna säger hela sanningen som ni vet;)
Vi var faktiskt på husvisning igår med, dock inte för våran skull, utan några vänner.
Alltid skoj att kika på hus!

Lämnade in mina skor på omklackning igår vid stängningstid, ska hämta dem imorgon eller på torsdag.
Det skulle kosta 160kr. Billigt! Snabbt som tusan med, trodde att det skulle ta längre tid!
Hoppas bara att det blir bra så jag kan ha dem på mammagalan:)

Nehe, om jag ska ta och lägga mig hos mina killar och vila lite;)

Älskar min familj!!





Postat av: Amanda

Vilket smarrigt fika! ^^

Låter som han fick fina presenter också. Toppen!



Spännande med husvisning! Hoppas det är något ni tycker om!

Kram



2009-06-30 @ 16:15:43
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul med mysigt fika! Skoj också att titta på hus - hoppas det är något ni fastnar för! kram

2009-06-30 @ 16:18:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0