Jobbar

Sitter på jobbet, tänkte bara slänga in ett litet inlägg. Jag sitter och vaktar en grind.
Då har man tur att det finns internet, så man kan kika på bloggen och lyssna på radio.

Appropå radio, så mailade jag Christian på RixFm igår, och fick svar idag. Jag får välja om jag
vill ha Alexander Rybaks album eller Rix Festival 2009.
Jag väljer Rybak!
Alla låtar på Rix skivan går ju på radion hela tiden ändå. Blir nog kanon!

Annars gör det ingenting att jag jobbar hela helgen. Så kasst väder. Ruggigt och regnet hänger i luften.
Det började regna lite när jag åkte hit förut.

Jag behöver ett nytt projekt nu när byrån är klar, har ni några förslag?
Kanske ett lapptäcke till Oliwer, men är sugen på nån mer möbel-grej.
Ska försöka mig på att sy ett par byxor till Oliwer oxå. Vet ni var man kan få tag på mönster?

Arash är ju grymt bra! Den låten som de hade på Eurovision. Rockar;)
*Sitter och sjunger med*


Näähe, om jag ska ta och rösta på mitt spett. Om ni inte har gjort det ännu, gör det Nu;)



Måste bara skryta lite med en bild min byrå;). Är som ni vet riktigt nöjd!

Glöm inte att kommentera, så blir min dag ännu bättre;)
Kramar!


Postat av: Mrsahstrom - en blogg om inredning!

Va fin byrån blev! Ser ju ut som en ny. Har lagt upp bilder på dukningen redan, men har gjort det lösenskyddat.

2009-06-05 @ 15:16:58
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

härlig den blev du är så flitig...



gumms du prata ju om att du ev kunde hjälpa till med pärlsmycken?

jag ska börja fila på min outfit till bröllopet nu, vad var det du kunde tänka dej hjälpa till med??



kram

2009-06-05 @ 16:01:42
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mrsahstrom - en blogg om inredning!

VIP -mrsahstrom

2009-06-05 @ 16:24:24
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Den är verkligen fin byrån!

Du har verkligen gjort ett bra job med den :)



Vilken tur du har som vann den skivan...vill också ha! ;)



Ha en trevlig dag på jobbet!

Kram

2009-06-05 @ 16:51:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: tezza

kuuul med hans skiva.. han är ju riktigt bra =) inte så dum att se på heller...

hoppas du haft en bra dag på jobbet. !

Kram

2009-06-05 @ 19:26:44
Postat av: Jessi

Snygg den blev, byrån!

2009-06-05 @ 22:52:45
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0