God Kväll=)

Hallå hallå;)
Då var min jobb-helg över. Igen. Dagarna bara rusar iväg. Nu är jag ledig tills fredag igen. Eller ledig och ledig. jag är
ledig från jobbet, men har diverse saker att göra ändå. Som vanligt.

På väg hem från jobbet stannade jag till på McD och tog en McFlurry Marängswiss. Den var ganska god:)
Tyckte att jag förtjänade lite glass efter att ha jobbat så hårt en hel helg;)


(Bild lånad)

Nu ska jag somna. Oliwer och Zelda sover redan. Darlingen jobbar sista natten.
Imorgon ska jag luncha med Millis, sen kommer Carro, Frank och Sammy på middag. Ska bli nice!

Sov gott!

Postat av: tezza

låter inte helt fel med glass!!

2009-06-08 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0