Fredag

Då var det dax att uppdatera lite blogg igen. Har egentligen ingenting att skriva, men får väl försöka få
ihop några rader ändå.

Idag är det jobba som gäller, detsamma gäller lördag och söndag. Men jag ser fram emot det.
Det är med min grupp, och de har jag inte jobbat med på en stund, så det ska bli nice!
Däremot känner jag att jag gärna skulle vara hemma och tvätta och lite så, men hoppas att Darlingen gör det;)
Jag slänger i en maskin nu, så får vi se om den är upphängd när jag kommer hem ikväll. (Han lovade att hänga den iaf).

Ointressant värre....! Är sugen på en sallad, undra om man skulle ta och fixa en så jag har matlåda med.
Skulle ju kunna vara något faktiskt. Kanske finns nåt man kan fixa till. Nån köttbit eller nåt. Mmm, ska kika;)

Glöm för guds skull inte att rösta på mitt spett!

Vad gör ni idag? Nåt skoj? Fredagsmys?
Darlingen jobbar natt i helgen, så honom ser jag inte mycket av i helgen. Blir likadant nästa helg.
Då jobbar han förmiddag och jag eftermiddag. Men så är det.






Botten upp!

Nu ska jag göra mig i ordning för en jobb-dag.

Kommentera gärna;)
Kramar

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Söta Oliwer!!



Idag blir det nog lite fredagsmys...sambon kommer hem idag efter att ha varit borta på kurs sen igår. Så det blir nog lite god mat och tv som gäller ikväll :)



Kramar

2009-06-05 @ 11:31:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Idag blir det en lugn dag hemma. Tezza och Ellen ska komma hit och vi ska käka korv med bröd!

kramis

2009-06-05 @ 12:00:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

Varit ute och cyklat i regnet, hit och dit. Känns som en riktigt bra fredag, not.



Men spettet röstar jag på varenda dag!

2009-06-05 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0