Ellos

God morgon? Eller goddag kanske.
Jag har varit uppe sen 9 tiden. Oliwer har lekt och lekt och lekt!
Nu ligger han i sängen med en flaska välling, hoppas att han somnar. Han har varit vaken sen han och Darlingen gick
upp vid 7. Men vid 9 var det skiftbyte, så då var det bara att kliva upp;)

När Oliwer har somnat ska jag åka ner till Ica Kvantum och hämta ut mitt Ellospaket. Ska bli skoj!
Har nästan glömt vad jag har klickat hem:D Det kommer bilder senare på vad jag har köpt.

Självklart kommer lite tjat med;) Här har ni adressen till mitt spett! Glöm inte att rösta!

Just nu är det uppehåll ute, men det ser inte stabilt ut alls. Men vi kanske hinner med en promenad idag.
Kolmården är iaf inte aktuellt idag. Jag är för trött i min rygg efter hela helgen på jobbet.
Men någon dag den här veckan blir det nog djurparken. Hoppas att det blir bra väder.

På fredag är det midsommarafton. Hjälp vad tiden går fort!!

Vad gör ni för skoj idag?
Funderar på om jag ska ta och börja märka alla mina kort igen?





Postat av: Agnieszka

Vi har varit på öppna förskolan idag, sen handlade vi lite på vägen hem. Har nu hunnit göra och äta lunch, ska städa och fixa lite hemma för mäklaren kommer idag!

Jag har börjat märka mina bilder oxå!

kramar

2009-06-15 @ 13:51:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilket undrebart kort på Oliwer! :)



Ser fram emot att se bilder på din shopping. Alltid lika roligt att se vad andra köper för fint!



Kramar

2009-06-15 @ 15:16:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0