Duktig

Idag känner jag att jag har massor med energi.
Jag har redan dammsugat hela lägenheten, plockat undan, vattnat blommor och grejat.
Ska slänga i en tvätt i tvättmaskinen, och vika lite tvätt som är torr.


Det småduggar ute, så jag tar bilen ner till Öppna Förskolan sen.

Sitter och har en liten kaffe och macka -paus nu.

Äter Wasa solruta. Supergott med ost på;)
Har ni smakat det? Annars är det helt klart värt att testa.



Idag är mitt kamerabatteri fulladdat;), så idag kommer det bli lite kort.
Usch så irriterande det var igår när det var helt slut. Kameran ville inte ta en enda bild....!
Sugen på att sy nåt med. Hittade lite billigt tyg på Ikea sist vi var där. Bla det röda med flodhästar på;)
Det är fint, vet bara inte vad jag ska sy. Får fundera lite på det. Någon som har några förslag?
Kanske ett lapptäcke till Oliwer?

Vad gör ni idag?
Kramar!


Postat av: Anonym

kul att sy lite !!

idag är vi hemma o bara är.. ska baka bröd snart !!

kram

2009-06-02 @ 14:52:35
Postat av: Darlingen

DU ÄR JU BÄST MIN ÄLSKLING.

Komma hem från en skitdag på jobbet o se hur fint det är hemma är helt fantastiskt.

Lova ya babe!!

2009-06-02 @ 15:03:20
Postat av: Agnieszka

Har inte smakat brödet men blir ju lite sugen på att göra det nu!

kramar

2009-06-03 @ 09:45:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Du kan ju alltid sy en bodysuite till oliwer!

2009-06-03 @ 09:46:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0