Dagen D

Hallå världen!

Hur mår ni idag? Imorgon är det Midsommarafton. Ska ni göra något speciellt?
Vi ska äta med mina föräldrar först. Vi ska vara ute vid ett torp där vi alltid är varje midsommar.
Med min farbror och hans fru:)

Efter det blir det hem till en jobbarkompis och grilla lite, sen vidare till en tredje tillställning.

Mycket blir det, men vi ville inte säga nej till nån....!

Idag ska jag dö. Enligt en sida på nätet. Vet dock inte vilken sida det är, det är sambons lillasyster
som hade hittat nån knäpp sida. Så idag den 18e juni 2009 ska jag dö av en hjärtinfarkt.
Jag kan ju påstå att jag inte känner nåt av det ännu;)

Så himla sjuka sidor det finns på nätet!! En bråkdel av dem vore nog!

Idag ska vi hem till en jobbarkompis som fyller år och gratta honom, sen vidare ner till Norrköping
och fika hemma hos världens bästa Lena;)
Ska ta en sväng på stan med och kika om det finns någon galaklänning.





Älskar de här två bilderna på min lilla trollunge!!

På Kolmården hände en lite rolig sak.... Hehe, vi stod vid Savannen och kikade på djuren, när en
noshörningshane plötsligt lägger hakan på en noshörningshonas rumpa/rygg.
"Nu vill han para sig" sa Darlingen.
Japp, mycket riktigt, han hoppar upp med frambenen på henne, man ser hur tungt det blir för hon sjunker
ihop en liten bit, sen fäller han ut "den"..... Det är ingen liten "den"..... Vi snackar minst en meter.

Han försöker pricka den i henne, men missar/den orkar inte upp och det resulterar i att hon blir nersprutad på ena sidan.
Haha. Stackarn!

Alla föräldrar stod och tittade intressant medans man hörde barn som frågade "Vad gör dem???".

 Klicka på bilden om ni vågar se den i storformat;)

Nu ska jag ta ett bad, sen ska vi åka.

Hoppas att ni alla får en underbar dag!!
Stora kramar!


Glöm inte att rösta på mitt spett!

Postat av: Carolina

Hahaha, jisses - vilken syn det måste varit!

Vi firar midsommar tillsammans med goda vänner, grillat och dans runt midsommarstången med barnen :) kram

2009-06-18 @ 11:06:19
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Trevlig midsommar på er!

Citatet lyder "Lär dig livets gåta, älska, glömma & förlåta" Tyckte att det passade...

2009-06-18 @ 12:24:44
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tack!



trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 13:08:07
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha gu jag sitter här och skrattar, vilken syn! Och jaa, vad säger man till barnen ;)



Ha en underbar midsommarhelg vännen, kram!

2009-06-18 @ 13:49:45
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jessi

Låter som att ni komer få en skoj midsommar. Själv ska jag åka till Karlshamn med två tjejkompisar och fira. Ha en bra midsommar!!! Kram

2009-06-18 @ 14:34:08
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahahah fii fan va äckligt! Tur att oliwer e så liten o inte fattar än! ;) Då slapp du förklara!



Kramar

2009-06-18 @ 15:07:42
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Shit vilken stor det var.....

Vi vet inte riktigt vad vi ska göra imorrn.... kanske åka ut till mina föräldrar, annrs vara hemma och ta det lugnt bara.

kramis

2009-06-18 @ 16:01:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

jaa shit du vilken grej ;)

kul att få se ngt sånt ju..

roligt när barnen frågar. !



jag ska till oxelösund och fira med mamma o mormor !!

Ha en bra dag =)

2009-06-18 @ 16:04:11
Postat av: Elin med Charlie

Hahha, stackars noshörningen. Vi ska till kolmården v.29 :) Det ska bli roligt. Såg ni den nya ap/gorilla ungen?? Kraam

2009-06-19 @ 09:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0