Dagen är slut.

Den här dagen har gått snabbt. Som de flesta andra dagar. Det började med att jag och Oliwer åkte till
stan och träffade Milla. Vi gick till Citygrillen. Jag åt en pizza och Milla åt en kebabtallrik. Gott! Efter det gick vi
en sväng runt kvarteret så Oliwer somnade.

När vi hade sagt "hej då" till Milla åkte vi till Citygross och handlade massor. Efter det åkte vi till mor och far och hämtade lite vin och Oliwer passade på att leka med mormor i några minuter.
Sen åkte vi hemåt och började göra sallad. Gjorde en kladdkaka med.

Efter ett bad kom kvällens besök, Carro, Frank och Samuel.
Vi bjöd på ugnstekt lax med färsk pasta och en god sallad. Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde
och färska jordgubbar. Kaffe oxå såklart!


Efter det blev det ost och kex. Det blev en jättetrevlig eftermiddag/kväll med lite öl och vin. Synd bara att barnen avlöste varann med att skrika. Samuel var inte på sitt bästa humör. Men har man en dålig dag så har man.

Oliwer skulle ställa sig upp mot balkongdörren (som inte var låst, bara igenputtad), flög ut och landade på näsan. Det blev lite blod, men det gick över ganska snabbt. Så kan det gå.

Carro; Stort tack för ikväll! Det var supernice!

Jag lägger ut lite bilder imorgon, nu ska jag vika lite tvätt, och sen hänga upp lite tvätt.
Imorgon ska jag åka och handla pärlor, jag har fått äran att göra smycken till bruden på ett bröllop:D

God natt!

Postat av: Amanda

Åh mums vilken smaskig mat ni har ätit idag!



Roligt att få äran att göra smycken till en brud. Det blir nog kanon!

Jag har också fått äran. tre gånger till och med. Lika roligt varje gång! ^^



Hoppas ni får en bra dag idag!

Kram

2009-06-09 @ 07:10:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: tezza

låter som en toppendag !!

kram

2009-06-09 @ 09:09:32
Postat av: Anna

Vad kul att du får göra smycken till ett bröllop ju!

2009-06-09 @ 09:19:33
Postat av: Carro Frank Samuel

Tack själva för en trevlig kväller :)

2009-06-09 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0