Äntligen hemma.

Då var jag hemma igen. Hoppas att Oliwer somnar strax så jag kan gå ut med Zelda och sen gå och lägga mig med. Jag är supertrött. (typ som vanligt).

Idag åt jag kycklingrulle på jobbet. Hehe nyttigt och bra, men gott var det iaf. Ibland måste man unna sig lite onyttigt.
Det var ju faktiskt både lördag och Sveriges nationaldag:)

Vad har ni gjort för något skoj idag? Något speciellt?
Dagen gick jättesnabbt som vanligt. Skönt att dagarna rullar på.
En dag kvar, sen ledig tills fredag igen.
Jag gillar att bara jobba helger. Det underlättar massor när man ska göra saker, att man kan göra dem på
vardagar. Tex Ikea, Kolmården, gå på stan, klippa sig, ja ni fattar. Mindre folk. Fast nu börjar folks semestrar.
Eftersom att Darlingen jobbar skift, så kan vi ha våra "helger" när som helst;)

Har ni något inplanerat på semestern/ i sommar?

Vi har planerat Kolmården någon/några ggr iaf, sen ska vi ner till Skåne/Blekinge en sväng. Ev stugan i Småland. Vi får väl se. Har inte frågat Moster om vi får bo i stugan något i sommar. Ska fråga;)

Kanske ska åka uppåt i landet, jag har inte varit högre upp än Östersund/Åre. Är det något ni rekommenderar?
Vore skoj med lite tips på vad man kan göra med en ettåring;)

Ettåring, det är ju helt sjukt att min lilla kille fyller ett år snart. Om bara en månad. 7e juli.

Nehe, en kvällsprommis med Zelda var det.
God natt!
Kramar

Postat av: Jessi

Om ni ska till kålmården så måste ni bara åka safarin. Det är en sån upplevelse att vara så nära djuren. =)

2009-06-07 @ 10:47:36
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: tezza

femöre är ju alltid trevligt =)

men det vet ni förmodligen redan ;)



jag äter frukost.. the o macka och ibland ägg...

kram på er

2009-06-07 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0