Svalt

Idag är det ganska svalt ute. Skönt faktiskt!

Jag tänkte att jag ska ta mig en tur in till stan, hittade en ganska snygg väska där som jag skulle
kunna he på galan. Eftersom att jag vill ta med min systemkamera (Nikon d40), så måste jag släpa på två väskor, eller
ha en snygg som allt får plats i ändå.

Ska hämta ut mina skor med, som har fått en ny klack. Ska bli skoj att se hur de ser ut nu.





Bilder från när Oliwer badade i Rinkebysjön häromdan;)

Vad gör ni idag?

Ni glömmer väl inte att
rösta på mitt spett med?

Postat av: Jessi

Vad söt han är. Spännande det ska bli med galan. Du får ta massa bilder o lägga upp här sen.=) Idag har vi dåligt väder här nere i Jönköping så det blir en sitta inne dag.

2009-07-01 @ 13:39:00
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Dessi

Va skönt att ni har det svalt! Här är vi helt klibbiga för att det är så kvavt o klibbigt ute.

2009-07-01 @ 14:40:12
Postat av: Amanda

Här är det lika varmt som igår. olidligt! :oP

Ludwig bara sover för det är det enda ha orkar med i värmen. Och jag sitter inne i fläkten av fönstret, klunkar vatten och boggar. :oP



Hoppas ni får en fin dag på stan.

Kram

2009-07-01 @ 14:41:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0