Snott bilder

Ja, så är det, jag har stuligt fyra bilder.
Motivet på dessa bilder är dock på mig;)
Jag stal dem av
Sagabus och Petra:D

Vill ni se dem?










Mycket fina bilder;) haha! Skoj att hitta massa bilder på sig själv i andra bloggar;)
Ni som har bilder på mig får väldigt gärna maila dem till mig! Jag skulle bli superglad!
(
[email protected])

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka fina bilder på dig!

Och jag tror att jag skrivit det förut...men jag älskar klänningen du hade på dig :)



Min mormor fyllde 95 år, så det är en lite småförvirrad med ack så ärtig dam ;)



Kramar

2009-07-09 @ 17:24:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: tezza

otroligt snygga solbrännor på dej och agge :) hihi..

fina bilder =)

2009-07-09 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0