Rallybrudar

Sitter i soffan o glor på Rallybrudar;)
Gillar den filmen. Oliwer ligger och sover. Darlingen och Zelda är ute och fiskar.

Jag och Oliwer åkte hem till gudmor Jenny. Några fler vänner var där, och det bjöds på jättegod
kinamat. Efter det tog Jenny fram ett stort fruktfat och jordgubbar med grädde. Supergott! Tyckte Oliwer med!

I förrgår när vi var inne i stan köpte jag lite kläder till Oliwer. Som vanligt...
När vi satt i bilen lite senare kom jag
på att jag hade köpt en klänning till Oliwer....
Ni vet en tunika. En "lång" tröja. Haha, vi skrattade gott åt det och
kom fram till att vi ska ge bort den till några vänners dotter. Vet ni vad jag gör när vi är i stan idag?
Köper en till klänning till Oliwer!!! Hahahah!! den här gången är det rea inne på Polarn och Pyret, jag hittar ett fint linne som matchar ett par shorts som jag redan har köpt till honom, jag letar reda på ett linne i strl 80 (och ett par jeans) och går till kassan.
Väl hemma igen ser jag att jag har gjort samma sak igen. Köpt en klänning! Bra gjort! Det var förmodligen pga att det hängde både linnen och klänning/tunika på samma plats. Jag har iaf bestämt att PoP klänningen ska jag klippa av och sy upp, så han får sitt linne;)

I förrgår när vi var på väg ut mot Darlingens föräldrar (efter shoppingen) såg vi ett stort rökmoln på himlen.
Eftersom att vi är toknyfikna av oss var vi tvugna att åka och titta vad det kom från....;)

Här är resultatet: Skogsbrand.












Läs mer om det här.

Nu är det strax dax att sova känner jag. Darlingen och Zelda kom precis hem;)

Kramar!


Postat av: Agnieszka

Tokigt det blev med alla dessa klänningar/tunikor=)

Läste om skogsbranden, otäckt det där.



kramis

2009-07-02 @ 07:19:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Michelle

Finns ju inget bättre jue! ;)

Tyckte du filmen var bra eller? Jag tycker det är synd att dom inte pratar med dialekt!



Ha en fin dag babe!

Kram

2009-07-02 @ 09:00:11
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: tezza

usch riktigt otäckt med skogsbräder. tur att dom fick ordning på det =)

rallybrudar skulle jag vilja se. verkar himla rolig.

kram

2009-07-02 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0