Ny dag, ny vecka, nya bekymmer.

Då var det en ny vecka igen. Fler och fler går på semester. Inte jag. Eftersom att jag är mammaledig tycker jag inte att jag behöver ha någon semester i sommar, tar några semester dagar i höst/vinter istället, då ska vi ut och resa:)
Däremot så har jag nästan tre veckors ledigt efter nästa helg. Nice nice.


Idag har vi inga planer första delen av dagen. Darlingen sover, han gick av natten i morse, när han vaknar sen ska vi åka ut till Jönåker en sväng tror jag.

Är lite sugen på att köpa lite nya blommor idag. Några rosor. I kruka alltså;) Får se. Kanske kan äta grekiskt idag med;)

Oliwer jobbar på att stöka till hela lägenheten så mycket det går, men jag älskar honom ändå;)

Vad ska ni göra idag?
Glöm inte att rösta på mitt spett!



Lägger ut en favoritbild;)

Han ser helt förstörd ut;), vill INTE ha hjälm på sig!



Postat av: Lilla jag

Hahaha söt bild :)

2009-07-13 @ 11:28:47
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad du är elak ;)

2009-07-13 @ 15:15:42
Postat av: Carolina

Hihi, han är så söt... vi har en lugn dag - besökt barnens mormor o morfar och sånt. kram

2009-07-13 @ 15:42:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: tezza

hehe det är inte lät.. .p

2009-07-13 @ 17:23:12
Postat av: Mormor

Han är ju bara för go!!!

Kram

2009-07-13 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0