Måndag morgon

Måndag morgon. Jag har sovit ganska bra i natt men vaknade av att jag drömde att en bil välte, i den satt bla Darlingen. Så jag gick upp. Ville inte drömma mer:(

Idag har vi nog inga planer tror jag, det enda jag vet är att vi ska åka och slänga massa skräp.
Det behövs. Kanske ska ta och köpa ny frysbox med. Vi får se.

Städa och dammsuga behövs med;), får se hur mycket vi gör.
Kanske bara ska ta en lugn dag framför tv:n? Ut och leka en sväng och sen se på film.
Det skulle oxå sitta fint, då vi har åkt runt massor de senaste dagarna!

Kanske fixa lite mer i Oliwers rum, så han kan flytta dit snart.
Oj vad konstigt det kommer bli när han sover i ett annat rum..... Förmodligen jobbigare
för oss än för honom..

Hur gamla var era barn när de fick "flytta" in i sina egna rum?



Oliwer tittar på tigrar på Kolmårdens djurpark.


Vad hittar ni på idag?
Rösta på mitt spett!!

Postat av: Amanda

Usch vilken otäck dröm! :o/

Jag har drömt samma återkommande dröm på sista tiden. Att jag råkar köra över våran älskade vovve. Sen hör jag fortfarande hennes ylanden av smärta i huvuden länge, länge efteråt. Mardrömmar kan verkligen vara obehagliga!



Här är dagen i full gång. Det blev städning och inventering idag.



Hoppas ni får en fin dag ni med.

Kramar

2009-07-27 @ 10:26:58
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

JAg kommer ha världens ångest när nova ska få eget rum, är ju van att alla sover i samma rum, man hör henne när hon andas..... shit vad jobbigt det kommer bli när vi flyttar....



kram

2009-07-27 @ 10:42:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hugo har sovit i eget rum sen han var nyfödd och det har aldrig varit några problem. Det har ju bara varit ett rum emellan så det har gått kanoners:) Det kommer det säkert göra för er och Oliwer också:)



Jag skulle tycka det var tuffare om man hade sovrummen på varsitt våningsplan till exempel..Usch då är ju risken att man inte hör dem så mycket större.



Hoppas allt annars är bra! Hur har det gått med era husvisningar förresten?



Kram Sofie

2009-07-27 @ 14:38:30
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0