Malmamarken

Idag tänkte vi åka en sväng till Malmköping. Det är marknad där. Egentligen skulle vi få besök av Darlingens kusin + fästman idag, men de hade åkt på en förkylning, så vi passar på att åka till Malmköping ist.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några bilder från våran lilla båttrip häromdagen;)















Nehe, nu ska vi göra oss i ordning och åka iväg på marknad:)

Hoppas att alla får en underbar dag!!

Rösta på mitt spett så är du söt;)

Glöm inte att kommentera;)

Postat av: Pernilla

åååå marknad som är så mysigt att gå på.

fina bilder från båtturen

ha en fin dag nu

kram

2009-07-26 @ 10:59:09
URL: http://pjatt.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Mysdag med båten då! Hoppas ni aft en fin helg! Vi är ute hos mina föräldrar nu, ska vara här hela veckan, vaktar hund och hus! Ni får gärna komma och hälsa på!



kramar

2009-07-26 @ 15:06:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0