Jordgubbar

Sitter och äter lite jordgubbar. Mina killar sover lite middag. Jag är så bortskämd. Darlingen gick upp med Oliwer i morse (tror han vaknade runt 8), och sen somnade de om. Så när jag vaknar kan jag lulla runt lite i fred;).

Idag blir en lugn hemma dag. Ska tvätta lite, diska och plocka undan lite.
Husvisning idag med. Får se vad det kan vara för något.

Vad ska ni göra för nåt skoj idag?

Kom ihåg att rösta på mitt spett! Inte många dagar kvar nu! 

Kanske ska baka nåt skoj idag med?

Känner att det inte är mycket intressant att skriva, så jag slutar nu, men ville väl mest berätta
att jag är på bättringsvägen och kommer bli mig själv igen. I framtiden;)



Fick min lönespec nu. Tack! Skönt att det lönar sig att jobba massa!

Postat av: Amanda

haha...vilken härlig bild. ^^



Skönt att du mår lite bättre igen. Inte kul när det känns som allting är pest och pina.

Skönt också att få lite tid för sig själv. Det är guld värt.



Hoppas ni får en fin dag.

Kram

2009-07-23 @ 12:29:47
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Min msn säger att jag redan har lat till den adressen när jag försöker lägga till den igen :C

2009-07-23 @ 13:33:49
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: Sofie

Hoppas att det håller i sig det där med att de gillar frukt våra små pojkar:) Tänk så skönt om de inte skulle tycka om godis sen i framtiden...



Lycka till med husvisningen!!

2009-07-23 @ 15:06:40
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Natalie

Vilken härlig bild! :) Tårtan ser GIGANTISK ut bredvid Oliwer :-)

2009-07-23 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0