Jobb jobb jobb

Två av tre dagar är färdig jobbade. Tack för det. Har varit sjukt trött idag, har nog sovit för mycket?
En dag kvar. Hoppas att den går lika fort som de här två har gjort.

Sitter hemma och kikar lite på "Se upp för dårarna", äter lite polkagrisar och dricker vatten:)



(lånad bild)

Oliwer och alla djuren ligger och sover, jag ska oxå gå och lägga mig snart, ska bara se klart på filmen.

Skulle behöva måla naglarna med, får göra det imorgon innan jobbet.
Jag har ju aldrig långa naglar, men eftersom att jag sparade ut dem till Mammabloggalan, så har jag
dem kvar nu ett tag medans de är fina. Ganska skoj, för ovanlighetens skull.

Bloggen har kommit lite i andra hand nu. Jag har jobbat och inte haft samma tid, sen när man loggar in
på bloggen och ser att det är väldigt dåligt med kommentarer gör att jag har inte lust helt enkelt.

Ser att det är samma siffra med folk som kikar in varje dag, även om jag har uppdaterat lite sämre än vanligt, men inga kommentarer? Jag har inte läst några av mina favvobloggar heller, men ska göra det när jag får tid.
Självklart ska jag kommentera då med;)

Nu ska jag återgå till filmen.
Sov gott! Kramar

Postat av: Lilla jag

Jobbhelger kan vara tuffa! Tur att man får lite ledigt ibland :)

2009-07-12 @ 04:34:41
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den filmen är helt okej. Läckert det såg ut med polkagrisarna på bilden. Det var inte igår jag åt polkagris! :o)



2009-07-12 @ 07:39:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har frågat flera som sysslar med bloggdesign men dom säger bara jag ska fråga Malin som gjort min design och hon vet inte heller hur man får bort skiten. Ytterst irriterande!

Jag kanske måste skaffa ny design helt och hållet för att få bort det. För det kom i samband med designen. Fanns inte där innan. :o/

2009-07-12 @ 10:53:14
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha en riktigt fin dag gumman, kram

2009-07-12 @ 11:12:46
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du får en bra dag på jobbet då!!! Själv blir jag bosatt i stallet på em, har en massa som jag skjutit på men måste göra.....

2009-07-12 @ 12:14:47
URL: http://vaderfamily.blogg.se/
Postat av: tezza

alltid lite kul att vara extra fin ibland :)

gud så gott med polkagrisar :)

de va ju ett tag sen man åt det.

den filmen är ju grymt bra !

kram ha en bra dag på jobbet

2009-07-12 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0