Husvisning och Tacotårta

Darlingen är iväg på husvisningen själv nu. Det är samma hus som förra visningen vi var på, Oliwer var så trött, så vi lät honom somna istället, och så stannar jag kvar hemma och dammsuger lite. Jag ska börja med maten nu.
Kl 19 kommer mina föräldrar, och då ska jag bjuda på Tacotårta. Supergott!

Vi har varit inne i stan en sväng. Jag köpte 3st "minirosor" till vardagsrumsfönstret. Två ljusrosa och en röd  tror jag att det blev. Köpte ett par skor till Oliwer med.

Jag fick mersmak på att spela badminton! Ska dra med Darlingen någon mer dag inom en snar framtid och "leka" lite;) Kanske ska testa squash? Någon som har kört det?

Nääe, nu ska jag börja med maten!!

Höres senare!




Postat av: Carolina

Låter spännande med tacotårta - recept? ;)

2009-07-28 @ 21:35:49
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: sara

Blir nyfiken.... vart söker ni hus ? Radhus, parhus eller är ni bara intresserade av friliggande ?? :) Hoppas ni hittar det ni söker snart...



Kram

2009-07-28 @ 23:48:32
Postat av: Jessi

Tacotårta lät ju inte helt fel. =P

2009-07-29 @ 01:08:45
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0