GALA!

Idag är det dax. Dagen vi har väntat på i mååånga månader!!
Sov inte så jättebra i den hårda extrasängen, men att slippa vakna av barnskrik var ganska skönt;)

Har ätit frukost och duschat. Det var skönt!!! (Förutom att jag råkade raka bort en "slice" på benet. AJ!
Blödde massor, och jag skickade ut Agnieszka till bilen att hämta första hjälpen väskan:)
Så nu har jag ett stort plåster på benet. Snyggt. Tur att jag ska ha långklänning ikväll;)

Snart ska jag skjutsa våran nyfunna vän Erika till en frisör. Efter det ska jag bli sminkad kl 11. Blir skoj att se
vad de hittar på för nåt;)

Synd att inte alla mina favoritbloggerskor är här, men många av dem iagf;) ska bli jätteskoj att träffa alla:)

Nu ska jag göra mig i ordning lite.
Stora kramar!!

Postat av: Amanda

Ha det så skoj idag!

Kram

2009-07-04 @ 10:47:08
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: tezza

låter jättehärligt o få vakna upp ensam sådär !

synd med benet.. lätt hänt ju.

hoppas ni får en toppen dag !

kram

2009-07-04 @ 11:24:17
Postat av: Darlingen

Jag vaknade inte heller av barnskrik ;-). Ja vakna först o när han vakna lekte vi tittut innan vi gick upp och åt frukost. Ha de skoj älskling

2009-07-04 @ 13:38:14
Postat av: Carolina

Det var såå kul att få träffat dig igår! :) kram

2009-07-05 @ 12:07:22
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0