Fredagen den 10e juli

Idag är det fredag. Veckorna bara flyger iväg! För en vecka sen åka jag och tjejerna ner till Göteborg på mammabloggalan. Det känns som igår, fast samtidigt så känns det jättelänge sen.

Jag ska åka mot jobbet snart. Har ingen lust att jobba alls nu i helgen, men det brukar ändras när man kommer dit.
Det är att ta sig dit som är det jobbiga;) Darlingen jobbar natt hela helgen, så den här helgen kommer vi inte ses många minuter, men däremot är vi lediga ihop nästa vecka. Bättre det, än att jag jobbar på hans lediga helger.
Mamma och Pappa ska passa Oliwer några timmar på lördag och söndag, så Darlingen får sova lite.
Brukar bli kanonbra!

Jag har precis tagit mig ett bad. Skönt att ta det lite lugnt på morgonkvisten.



Hoppas ni alla får en underbar dag! Ska ni hitta på något skoj idag?

Det vore skoj om det finns massor med kommentarer när jag loggar in sen;)

Ni glömmer väl inte att rösta på mitt spett?

Postat av: tezza

ja dagarna springer iväg som jag vet inte vad ! men det är s kul när man får se alla barnen växa upp !!

jag ska ta på mig myskläder och ta en cider :)

2009-07-10 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0