Fredag

Idag tyckte Oliwer att vi skulle gå upp lite efter 9, och det passade mig utmärkt!
Jag sitter och läser lite bloggar och grejar lite med datorn, och han sitter och äter
banan och kikar på tv.

Idag blir det jobb. Dock bara 8 timmar. 14-22.15. Imorgon och söndag blir det 10 timmars passen
som vanligt. Sen är jag ledig ganska länge. Undrar om det finns några lediga hotellrum, eller nåt?

Vore mysigt att åka iväg en sväng. Kanske finns någon husvagn som man kan låna?
Någon som vet någon bra sida med lite så där sista minuten tips? Hotell, stugor, husvagn?

Tält är inte aktuellt. Oliwer är alldeles för liten.


Några somriga bilder;) Mina söta barn badar;)





Om jag inte hinner uppdatera en gång till innan jag åker mot jobbet, så önskar jag er
en underbar dag!

Glöm för all del inte att rösta på mitt spett!

Postat av: Anna

www.booking.com en kanon bra sida, där alla hotell lägger ut sina sista rum:)

2009-07-17 @ 10:16:07
Postat av: Agnieszka

Vet tyvärr inte vart man kan hyra husvagn... men hotell kan man ju hitta lite här och där!

Vill ni träffas nästa vecka kanske???? Vi kan komma till er om ni vill... om vi får?

kramar

2009-07-17 @ 15:30:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilka mysiga bilder :) Hoppas ni hittar ett ställe att åka iväg till :) Kram

2009-07-17 @ 21:53:06
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Bea

Hallå där! Oliwer är inte alls för liten för att tälta :). Vi var iväg på cykelsemester för ett år sen och då var Elias lika gammal som Oliwer är nu. Vi var borta i nästan två veckor och sov alla nätterna i tält utom en. Gick kanonbra! Så det är bara att testa, det är jättemysigt! :)

2009-07-18 @ 11:46:07
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0