Dagens fynd

Vi åkte som ni redan vet till Malmamarken. Vi stannade på väg dit och tog ut lite pengar, och de gick åt!

Min lilla prins skötte sig alldeles utmärkt hela dagen, fast det var supertråkigt att sitta i vagnen.
Oliwer fick mest saker, som vanligt; en supermysig kofta (ev av lamaull?), en drömfångare (Nu när han ska flytta in i sitt rum, så måste han ha en egen drömfångare över sängen), en namnskylt att ha vid dörren (superfin! De skrev "Oliwer" på den, och så sitter en liten skydds/lyckovätte på den och ska ge Oliwer tur;)) 
Det blev även en t-shirt med text "Övningsgår" och en woodoll att ha på skötväskan.





Jag köpte 1kg kräftor till mig. Svenska. 230kr! Billigt!

(Igår fick jag ett ryck att jag ville ha kräftor, men vill inte snabbtina, det blir inte gott, så vi åkte till kvantum, men charken var stängd, men så hittade jag 1kg svenska kräftor, för 349kr. Jag slog till. Åt upp alla kräftorna själv! Det tog 1,5 timmar. Ni som inte känner mig kanske tycker att jag är knäpp, men de som känner till hur mycket jag älskar kräftor lär inte ens rycka på ena ögonbrynet;))

Zelda fick 20st grisöron. Gissa om hon blev nöjd!
Darlingen köpte 2st snygga t-shirtar för 150kr. Annars skulle de kosta 199kr/st, så det var kanon.

Vi åt en tjock grillad korv med bröd och sen langos. Gott!

Nu på kvällen har vi varit hos mina föräldrar och grillat. Jättemumma! Jag och Mamma gjorde en kaka med
röda vinbör och hallon till efterrätt.

Nu är det sängen som gäller för mig. Är supertrött!
Man känner i ben och fötter att vi har gått så himla mycket två dagar i rad nu.
Fast det är ju bra att röra på sig, sägs det;)

God natt och sov gott!
Älskar mina killar!


Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Den är så söt, den övningsgår tröjan! (:

Kram

2009-07-26 @ 23:50:25
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Kitty

Ja oj det var dyrt men i bland är det värt det:) Hoppas de var goda!

2009-07-27 @ 01:14:27
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

O ni vill kan ni komma ut till Svalsta och leka med oss, Czarly och Zelda skulle ha skitkul tillsammans tror jag!

kramar

2009-07-27 @ 11:02:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Åh, nu kom jag precis ihåg att en sådan "Övningsgår"-t-shirt köpte vi till A när han var liten. Undrar vart den är? Måste leta upp den nu när E snart börjar med sina första staplande steg :P



kram

2009-07-27 @ 21:22:59
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0