Banken....!

Vi var på banken vid kl 10. Våran ordinarie bankman har semester, så vi fick en annan.
HJÄLP vad virrig hon var!!! Darlingen satt och förklarade massor för henne vad det stod i papprena som
hon skrev ut. Haha!
Oliwer var pain in the ass och grejade och skrek. Slutade med att jag gick ut med honom.

Btw, bankmötet gick ganska bra, och budgivningen fortsätter.



Oliwer sitter och meckar lite med sin bil;)




Leker med de andra sakerna.




Jag och Oliwer igår. Innan min "förvandling".

Nu är det strax dax att åka mot Gbg. Ska bli nice. Nu är jag taggad!

Ska bli så kul att träffa alla mammor!!!

Stora kramar!

Postat av: tezza

har nog missat totalt att ni bjuder på ett hus ! men hoppas det går vägen för er !

kram

Ps: ha en toppenhelg !

2009-07-03 @ 15:20:33
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att ni får det jätte bra på galan!

Önskar att jag kunde vara med och träffa er alla där! Kanske det blir felr gånger...? För då ska jag absolut vara med jag också :)



Kramar

2009-07-04 @ 09:44:00
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0