10,5 timmar

Tio och en halv timme, och ändå blev det inte 100% bra. Känns som att det mesta går mot mig just nu.
På fredag kanske mitt nya liv börjar. Det gjorde inte det idag iaf. Fan.

Nu är det inte många dagar kvar att rösta på mitt spett. Såg att jag har åkt ner på en fjärde plats,
vilket betyder att jag fortfarande är på prisplats, men snälla, rösta!!
Här är länken! Jag ber er;) Gör mig glad;)

Min familj är verkligen mitt allt. Vad skulle jag göra utan er?
Mamma och Pappa som passar Oliwer och Darlingen som alltid finns för mig.
Utan er hade det inte funkat!! Stort tack till er!


Nehe, kanske ska somna tidigt idag, så den här dagen tar slut.

Läsa mina favvobloggar och sen somna?

Puss på mina bästa!

Postat av: Kitty

Låter inte bra...



En kram till dig!

2009-07-29 @ 23:48:10
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har röstat iaf. ^^

2009-07-30 @ 08:25:15
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: sara

men skriv va du ska göra som ändrar ditt liv... kan ju inte skriva massa halvdanna saker i en blogg o sen bara hålla tyst om det. hur tror du då du ska lyckas att få läsarnas förtroende !

2009-07-30 @ 08:42:33
Postat av: Desiree

Nu ligger du 3:a igen!

2009-07-30 @ 08:46:49
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu har jag röstat igen!! :) Glömde det igår, måste bättra mig ;) Har oxå haft några skitdagar, men börjar vända hoppas jag. Tänker på dig och hoppas det löser sig! Kram kram

2009-07-30 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0