TodaY

Idag har vi varit en sväng inne i Nyköping.
Köpte en mössa och tossor till Oliwer på H&M, 2 vinkorkar och 2 röda band på Indiska och 2 vinflaskor.

Sprang in en sväng på Rusta och Ö&B och köpte lite kraffs. En present till min mor bla;).

Sen bar det av ut till Jönåker. Var hem till farmor o farfar. Satt där och pratade några timmar. Blev fika oxå såklart.
Efter det åkte vi ut till några andra bekanta. Snackade lite skit där med=)
Nu har vi varit hemma en stund. Jag skulle ju göra fruktsallad med glass, men orkar nog inte det nu, så det blir bara glass. Hehe.

Oliwer har testat välling för första gången nu ikväll. Nestlés natt välling från 6 månader. Han slurkade i sig ca 200ml snabbt som attans. Det va tydligen gott!
Eftersom att Skrutten har ätit gröt i morse och välling nu så håller min ena tutte på att sprängas. Hmm, får göra nåt åt det.



Postat av: shibby

hej efter som så många anmälde sig så snabbt till tävlingen månadens blogg januari så tänker jag låta finalen börja tidigare så ni har längre tid på er att få fler röster :) tänker lägga upp inlägget med era länkar lite då och då för att läsarna ska kunna kolla vem dom kan rösta på :) ni kan även be era läsare rösta på er om ni känner för det, allt är tillåtet det finns bara en regel och det är att personerna som röstar ska ha en blogg så att det inte blir något fusk att någon röstar på sig själv eller att någon annan röstar på någon massa gånger tex jag kommer även köra ut lite statistik ibloggen lite då och då om hur ni ligger till

som sagt röstningen börjar om bara ett par min :)

2009-01-09 @ 03:21:00
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: Åsa Johansson

Hej=) Vilket fint kort=) Jag har fått dina uppgifter nu. Går det bra om jag skickar med bussgodset, då får du hämta i Nyköping. Annars får de ju bli posten=)

2009-01-09 @ 07:29:12
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Åsa Johansson

Oki då gör jag så=)

2009-01-09 @ 07:37:12
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0