Tandläkartid

Usch o fy. Jag ringde till folktandvården idag och ska dit om en vecka.
Jag gillar inte att gå dit, men måste verkligen nu efter graviditeten med Oliwer.
Så fort jag bara stoppade in tandborsten i munnen fick jag kräkningar. Inte lätt att borsta bra då inte.
Så det är bara att ta tjuren vid hornen och dra sig dit. Fast jag helst av allt skulle slippa!

På onsdag ska vi till banken och prata.
Skulle behöva klippa mig oxå.

Har ni några fobier?

Jag kan inte kalla att jag har fobi mot tandläkaren, men jag gillar inte att ligga där o gapa o de håller på o grejar.
Har ju inte borrat på massa massa år, nu är det dax. Men undersökning först. Måste alltså ha flera tider. Gaaah
.

Nää, en kopp te och min bok!
Jaa.

Postat av: Åsa

Va kul) Jag har skickat äber frågorna nu=)

2009-01-26 @ 16:04:38
URL: http://www.onlythequeen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0