Somna?

Jaa, jag ska nog gå o lägga mig nu. Har druckit lite vin o lite glögg nu ikväll. Gott!!
Fick en smirrnoff ice av Darlingen med, men den smakar
som när jag va ung och full utomlands....=)

Jag gjorde en liten pärl-ödla till. En blå. Den ska Lena få.
Om hon vill ha den. Det märks.

Oliwer somnade för nån timme sen (kanske två?) så då får man lite egentid. Det behövs.
Darlingen tittar på nån film.

Vi hörs o ses imorgon;)
Då blir det en sväng på Rusta tror jag, och en sväng in till stan. Fast bara en liten kort sväng;)
Goood natt!!




Avslutar med en bild på Oliwer från idag=) Sööööt!!!
(Han sitter o gosar med sin bästa kompis, Elefanten)

Postat av: soeticz / bloggdesigner

vilken liten sötnos :D

2009-01-08 @ 02:48:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Vill hemskt gärna ha en blå ödla.

Kram och välkommen på måndag.

2009-01-08 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0