Nyfikna?

Hemma efter en lång dag! Jag, Oliwer och Zelda begav oss mot mina föräldrar vid 12.30, Zelda fick mat där, och sen åkte vi mot Skavsta. Hämtade upp Darling och åkte mot Stigtomta. Husvisning. Det var inte vårat drömhus! OJ vad det var att göra på det huset! Så vi lämnade t.o.m tbx alla papper till mäklaren!

Efter det åkte vi mot Oxelösund för nästa husvisning. Det var väldigt mycket att göra där med, men både jag och Darling gillade planlösningen. Det är ju faktiskt väldigt viktigt, så till rätt pris så absolut.
Mycket att göra både invändigt och utvändigt, men man behöver ju inte göra allt på samma gång.
Så vi får se.
Det kan verkligen bli hur fint som helst. Nära till skola o grejer med. Perfa. Men som sagt, tänker inte betala hur mycket som helst!

Efter det åkte vi hem till Magda och Leo. Fikade. Fick kaffe och semla=) Tack så mycket!
Deras lilla Maja hade vuxit så mycket! Carro, Frank och Sammy va oxå där=)
Jättetrevligt att träffa allihop! Får vi se till att göra lite oftare!

Oliwer somnade innan jag hann knöppa fast honom i bilstolen, så nu ligger han och sover, med öppen overall. Hehe vill inte börja greja med honom så han vaknar.

Darlingen är iväg och spelar innebandy. Jag ska titta om det går nåt sevärt på tv, annars ska jag nog sy något.
Är på pysselhumör idag! (som vanligt)

Har ni gjort nåt skoj idag???


Jag har ju glömt att berätta! Jag har vunnit två st tävlingar!

  
Hos Hem och Lycka

Vann andra pris hos Muppsan med! En Elodie Details napphållare

Woho=)

Postat av: Madeleine

Ja visst är d typiskt.. kan aldrig bara vara kanon på alla sätt och vis, billigt, bra läge, renoverat och ja - allt!!

För oss går d sådär, inväntar budgivning på ett hus, samt funderar en massa på d eftersom d ligger lååångt bort!! :-o Så jobbigt..

2009-01-25 @ 18:28:51
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Agnieszka

ohh trevligt med husvisning... men tråkigt när man inte hittar det rätta huset.

Grattis till vinsterna!

kramar

2009-01-25 @ 19:25:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: sofi

Vilka spelar "darlingen" bandy med?? :)

2009-01-25 @ 19:27:25
Postat av: Carolina

Grattis - vilken tur du har haft :)

2009-01-25 @ 21:12:33
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0