Ny jobb dag

Hade en väldigt bra dag på jobbet igår. Gick runt och kramade på mina kollegor=)
Det känns kanon att man får ett så bra bemötande på jobbet! Tycker ju faktiskt om mitt jobb.
Bråkade inte med en enda passagerare. Många tycker ju att det är vårat fel om de har packat fel
i sin väska, eller har något som de inte får ha med sig i handbagaget, men inget sånt igår.
Skönt att börja jobba på lugna dagar.

Idag ska jag oxå iväg och jobba lite. får vi se hur det går idag.
Det känns verkligen inte som att jag har varit borta mer än 6 månader!
Jobbade ju sista passet 29 maj, och sen jobbade jag ett pass förra veckan.
Man kommer lixom in i samma roll som man va i förr;)

Imorgon ska vi egentligen till K-holm, men darling ska på möte kl 14, sen är det endel som inte kan åka dit,
så ja skickade sms och frågade om vi inte kan skjuta fram det, så man slipper stressa.
ska ju till strängnäs hela lördagen oxå. Kaaaariiiin!!! Roadtrip!!!
Då du Nina!! =)

Sitter och äter lite frukost nu.
Mackor med keso, ett glas mjölk och en kopp te.

Idag blir det lunch i restaurangen.








Oliwer ligger och myser lite i sin nya sacosäck. "Pirates".

Postat av: Pernilla

Hoppas du har en rolig dag på jobbet idag också! :)

2009-01-22 @ 19:48:36
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0