ljus, fika o blogg

Tända ljus har jag nästan alltid hemma. Älskar det! Som ni redan vet!
Det ger ett härligt och behagligt ljus och det värmer. Kan det bli bättre??

Idag har jag fikat två ggr. En gång själv och en gång med mamma.
Jag e mer sugen på kaffe, men orkar inte gå ut i köket och fixa. Hehe är man lat så är man.
Skulle behöva göra några mackor och äta lite kvällsmat. Skulle faktiskt passa ganska
bra just nu o göra det eftersom att Oliwer har somnat. Förmodligen kommer han
bara sova en liten stund nu, men ändå. Sugen på varm choklad. Ska nog göra det.

Det har blivit en del inlägg idag. För lite, för många eller lagom? Vad säger ni? Mina läsare.

Jag vet ju själv att om man har varit borta hela dan och kommer hem så har man
alldeles för många inlägg som folk har skrivit. Man loggar in på blogglovin,
och kommer på sig själv med en tung suck att det e så mycket att läsa. Känner ni igen er?

När darlingen kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad och läsa min bok. Gillar den.

Spännande det ska bli sen när min ljudbok kommer. Jag har nog aldrig lyssnat på en hel bok.
Bara barnberättelser.
Så himla skoj att jag vann! Jag vinner ju aldrig nåt!!!
Det lönar sig att vara med i tävlingar ibland!




Min glada prins!! <3


Postat av: Sofie

Tycker det är jättekul att du uppdaterar ofta:-) Fortsätt med det:)



Kramar!!!

2009-01-04 @ 21:42:07
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: jenny

har 2 döttrar en på 4 år och en på snart ett halvår =)

2009-01-04 @ 21:52:57
URL: http://pimpnessa.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Hihi så söt bilden är!

JAg tycker att det är alldeles lagom med några inlägg om dagen, men kan hålla med om att det är en djuuuup suck när man inte kollat bloglovin på hela dagen och alla har uppdaterat med 984st inlägg var typ=)

kramar

2009-01-04 @ 21:54:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0