Krångel

Har det varit krångel för er oxå att komma in på bloggen idag??
Jag kom inte in, och att mobilblogga funkade som vanligt inte...=(
Har de bytt nr igen när man ska mobilblogga??? Vilket nr använder ni, när ni mobilbloggar???

Idag har jag, Oliwer och mamma varit inne i stan en sväng. Jag köpte ett par byxor och en tröja till mig på rean på H&M, och en body till Oliwer på rean på Lindex. Mamma hittade 4 tröjor. Så det blev väl en godkänd liten trip.
Tack mamma! Det va trevligt!

Bilder kommer senare.

Nu är vi hemma hos mina föräldrar. Ska få mat här. Som vanligt=)
Kanon, vi slipper göra mat, det blir mysig familjemiddag och Oliwer får träffa sin mormor o morfar.

Jättebra för Zelda oxå, att kunna gå ut mycket oftare!

Ska gå o kika om mor behöver nån hjälp!
Höres senare!
Puss på er!


Postat av: Lovisa

Svar: Okej, såg det. :)

2009-01-17 @ 17:57:39
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0