Fikat

Vi har varit och fikat hemma hos Carro o Frank idag.
Mysigt och träffa dem. Oliwer och Samuel skrek ungefär varannan gång.
Haha. Det va ganska kul att se. Oliwer är 8 dagar äldre än Samuel,
så de kommer nog få det jätteskoj när de blir äldre och kan leka.

Jag har precis diskat och plockat undan lite. Oliwer sover,
och Darlingen rensar avloppet vid badkaret. Blä!

Jag ska göra lite mat tänkte jag. Tror att jag ska göra köttsoppa.
Det är så himla gott. Ska höra om Darlingen oxå vill ha det.





Oliwer sitter och chillar lite=)

Nu ska ja börja med maten.

Vad gör ni för skoj idag??=)

Postat av: A-K

Hej hej! Promenad funkar. Hur stor är Oliwer nu när han är 6 månader. Vikt och längd menar jag...är lite nyfiken. tänkte gå och mäta stella nu i veckan. Hon blir ju 5 månader. kram

2009-01-16 @ 15:41:29
Postat av: Charlotte

Så söt! :-)

Välkommen in till mig och tävla om parfym, lyxig kräm och spännande böcker. Trevlig helg!

2009-01-16 @ 15:47:35
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0