Bygglov

Sitter hemma hos mina föräldrar och tittar på Bygglov. Jag, Zelda och Oliwer gick hit.
Mamma kom och mötte oss. Vi ska gå hem efter Bygglov, jag ska nog gå en längre runda,
så blir det lite fler steg idag=) Glömde naturligtvis att ta på mig stegräknaren, men det får gå ändå=)

När jag kommer hem senare ikväll ska jag visa er bilder på min blöjpåse. Jag är faktiskt väldigt nöjd med den!

Nu börjar Bygglov igen!

Oliwer ligger och sover i mormors knä. Så söt!

Höres sen!

Uppmuntra gärna med en liten kommentar=)

Postat av: Jessica

Hej ! DU har vunnit min Film tävling.. Grattis. maila mig på [email protected] så jag får din adress.. Så du hinner få filmen innan helgen.. KRAM PILUTTAN`s VRÅ

2009-01-27 @ 21:29:44
URL: http://www.vissberga.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

spännande att få se blöjpåsen!

2009-01-27 @ 21:33:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0