Bebis!

Imorgon (eller ska man va noga blir det ju idag) ska vi på husvisning. Äntligen är det söndag. Eller nåt.
Den här gången ligger huset i Nyköpings kommun. Säger inget mer, så har jag inget sagt.

Efter det blir det förmodligen en husvisning till. Det är i Oxelösunds kommun.

Sen på eftermiddagen ska vi hem till Agnieszka och hälsa på nya bebisen!!! Förmodligen en liten Elton=)
Passar bra på det lilla livet!

Zelda ligger i soffan och drömmer. Oliwer sov i soffan, men jag bar in honom i sängen för en stund sen,
så nu ligger han och sover där inne. Jag ska nog gå och lägga mig snart jag med.
Göra lite situps, läsa några sidor och sen sova



Oliwers inbjudan till kalas=)




Älskling!

Postat av: Lattepappan

Hälsa Agnieszka och Lille Elton, lycka till med husvisning också:)

2009-01-18 @ 00:39:23
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0