Bada sen sova

Hemma från jobbet. Ska ta o bada lite och läsa lite i min bok, sen sova. Trött!
Det har gått jättebra att jobba idag igen. Skönt när allt flyter på som det ska.

Har självklart saknat min prins, men de kom och hälsade på ute på jobbet,
så ja fick pussas o kramas lite!
Är inte van att vara utan min lilla snuttis så länge.

Jag kollade på blogglovin, och såg 60 nya inlägg. Jag tryckte faktiskt på "Markera alla som lästa".
Kanske läser igenom alla bloggar imorgon.
Nu ska ja bada.

God natt!

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Men det var väl taskigt ;P

Jag hade över 300 olästa för nån dag sen, shit va jobbigt det var att läsa ikapp!

2009-01-23 @ 00:13:47
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det brukar jag oxå göra.. har för många inlagt där :-o Scrollar sen ner och kollar de senaste istället och kollar favvo bloggarna ändå ;-) Hur är allt här idag då??

2009-01-23 @ 10:27:14
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0