2 bilstolar!

Det blev en mysig liten trip ner till Norrköping=)
Jag, Oliwer och Zelda åkte dit. Träffade Lena där nere.

Jag köpte den fina stolen till Oliwer. Jättefin!


Iofs va det inte exakt samma färger (Oliwers är silvrig),
men stolen ser ut så här.
Köpte en till Agnieszkas bebis oxå.

Efter det gick jag o Lena runt lite. Köpte en Sacosäck med pirates of the caribbean. Värsta klippet! Bara 100kr!
Den var nedsatt från 479kr. Blir kanonbra!

Sen var vi ute i Åby och fikade lite. Semla och latte blev det för mig.

Nu e vi hos mor o far. Fick lite mat här, och sen när inte bror är hemma så blir glassen gammal,
så jag och mor offrade oss att äta lite=) Moahaha!

Ska nog ta ett bad när jag kommer hem.

Lena, du får båda tidningarna! (Kan hända att jag tar en kik i dem först)
Tar med dem på onsdag!

Tror ni att det har kommit någon bebis ännu??

Kram på er!

Postat av: A-K

var köpte du bilbarnstolen? Och vad kostade den? kram

2009-01-14 @ 23:01:01
Postat av: Jennie

Tack tack....:)

Åh va roligt med en liten shoppingtripp.....:)

Kram från Jennie

2009-01-15 @ 00:05:02
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Oj, BARA böcker :D haha!



Imorgon avslutas tävlingen i min blogg och efter det drar jag igång en ny :D

2009-01-15 @ 01:18:46
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0