Sova kanske??

Nu är det så där sent igen... Usch på oss!
Tur att vi inte har någon spec tid att passa imorgon!
Vi har iaf släpat upp en av darlingens gamla vitrinskåp/bokhylla-grej till Oliwers rum,
så jag har möblerat om lite, och snart är det klart! Woho!
Kommer säkert möblera om massa massa fler ggr innan han börjar leka där inne. Men ändå=)

Vi har tittat klart på Kommissionen nu. En väldans bra serie!
Åh vad jag gillar att kolla på serier, fast klockan bara springer
iväg när man har alla avsnitt.
Blir lätt ett litet maraton=)

Nääe, sova lite kanske. God natt!!


Postat av: Lotta

Oj, det missade jag.. skyller på att jag hade bråttom i morse..=) Hoppas allt e bra! Får försöka va lite vaken nästa gång..;) Kram

2009-02-05 @ 13:15:20
URL: http://challez.blogg.se/
Postat av: Dessi

Ja gör det, lägg upp lite bilder på dig med sen. Så himla kul o fixa o trixa om sig själv lite =o) Håller med om köket, det såg lite halvkonstigt ut, men det passar ju in hemma hos dem. Har lite svårt för röda kök!

2009-02-05 @ 14:09:27
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0