Scoobydoo

Jag och Oliwer kikar på Scoobydoo. Vann ju en dvd med det=)
Darlingen är ute och springer. Han skulle ta med Zelda, får vi se hur det går.

Jag har precis tryckt i mig en matlåda. Kött och potatis från igår.
Sitter med minitomater och sockerärtor nu. Så gott! Godare än godis!

Elin åkte hemåt för en liten stund sen. Vi har pratat och pratat och pratat! Fikat lite oxå såklart.
Så himla skoj o träffa henne! Saknat henne! Nu blir det skärpning! Får se till att träffas oftare!
Oliwer gillade henne oxå!

Vad har ni gjort idag?
Något skoj??

Krama

 

Postat av: Anna

Såg en bild för längesen i din blogg på din son iklädd en tröja/body som det stod sprinklersystem eller liknande på... Har inte riktigt kunnat släppa det, tyckte den var så tuff! Vart har du köpt den? Tacksam för svar

2009-02-04 @ 20:09:01
Postat av: Agnieszka

Idag har jag och Elton varit på stan, gick först ner på stan, fikade och sen gick vi vidare till gumsbacken, handlade lite på Willys och sen gick vi hem och lagade mat!

Fika någon dag?

kramar

2009-02-04 @ 22:32:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: A-K

Idag har jag jobbat lite och sen styrt med annat. Puh...skönt att lillan sover nu så man kan ta igen sig lite.

2009-02-04 @ 22:35:14
URL: http://aykay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0