Nybadad

Var ute och gick idag. Gick från oss ner mot stan (en sväng in på apoteket) sen runt ramdalshöjden och sen gick darlingen hem (för att åka och spela innebandy) och jag gick hem till mina föräldrar. Lagom långt tycker jag. Dock var inte mamma o pappa hemma då, så darlingen fick komma och hämta mig, Oliwer och Zelda eftersom att jag inte hade några nycklar.

Väl hemma, när darlingen hade åkt, ringde mamma och frågade om jag ville hjälpa dem att äta en ostkaka=)
Det ville jag ju, så de kom och hämtade oss.
Jag fick jättegod korvgryta och sen ostkaka. Nammm!!!

Oliwer lekte i gåstolen och i hänggungan! Han fattar inte hur man gör när man studsar, men han dansade något som liknade riverdance. Haha. Gissa om vi
skrattade!!

Nu är det sovdax. Imorgon blir det Öppna förskolan. Ska bli mysigt! Alla tjejerna med bebbar kommer=)

Jag kan inte sluta tänka på att jag inte hade några hål. Så himla skönt! Jag som har väntat i flera flera månader för jag har inte velat gå dit.

God natt!

Postat av: shoebox

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till :)

2009-02-03 @ 10:06:36
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Madeleine

Härligt med inga hål ;-) Jag skulle oxå behöva gå till tandläkaren, inte nån värk eller så men inte varit där på säkert 5år.. Men d är ju sååå himla dyrt... Görs idag då?? kram

2009-02-03 @ 10:53:51
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Carolina

Gott att bli bortskämd med lite mat ;)

Var gärna med i min nystartade tävling! Kram

2009-02-03 @ 18:23:13
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0