Njaeeee

Asså, va det någon låt som va bra?
Alcazar hade ju iofs en ganska bra låt, men jag tycker att Marie Sernholt oxå borde gått till final.
Men det är ju bara min lilla åsikt, och eftersom att jag inte röstade så får jag skylla mig själv. Eller nåt.
Jag kan inte påstå att jag bryr mig spec mycket.

Jaja, så blev det.

Jag trivs fortf med kort hår. Har ju faktiskt velat klippa mig kort länge, men inte riktigt vågat ända ut.
För 1.5 år sen (eller va det 2,5??? ja det va det nog....) 
klippte jag mig oxå tok kort. Fast då färgade jag håret mörkt oxå.

Jag måste bleka håret nu. Eeeeh antecknar ni?? Känner att nu är det OTROLIGT ointressant,
så ja slutar nog skriva nu.


Postat av: Carolina

Har helt gett upp hoppet om Melodifestivalen - blir ALDRIG de låtar man tycker ändå som går vidare ;)

2009-02-07 @ 23:15:08
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Dessi

Hehe...jag antecknar =oP

2009-02-08 @ 00:22:57
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0