Mamman och Pappan

Vad heter ni?
Sofia och Roffa

Hur träffades ni?
Jobbade på samma arbetsplats

Hur länge har ni varit tillsammans?

3 år och 4 månader. Förlovade 2,5 år.

Bor ni ihop?
Ja.


Har ni barn?

Japp, Oliwer 7 månader

Har båda körkort?

Mmmm

Kommer du ihåg er första kyss?
Japp självfallet=)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Jag

Vem är äldst?
Darlingen

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är lejon och Darlingen är stenbock

Vem är längst?
Jag är 171cm och Darlingen är väl 183cm tror jag...=)

Vem sjunger bäst?
Haha, i bilen när jag e själv sjunger jag sjukt bra!

Håller ni varandra i handen på stan?
Nääe, det va längesen. Nu e ju Oliwer med i vagnen oxå, och Zelda e med i koppel ibland

Vad har ni gemensamt?

Boende, våra barn, jobbet, ehe typ det mesta;)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Jo lite grann iaf

Blev du kär vid första ögonkastet?
Njae, men efter ett tag så

Har ni nån speciell låt!
Mmmmm=)

Har ni stora framtidsplaner?
Japp, stora planer=)

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja. Grekland, England, Spanien, Finland

Vilket är ert bästa minne?
När Oliwer kom

Vem lagar bäst mat?
Det är nog 50-50!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Umgås med våran älskade son!

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?

Njae, men alltid när någon av oss åker hemifrån

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
3 mil kanske, eller 4??

Brukar ni bråka?

Näe, det vill jag inte påstå!

Postat av: Frida

Hej :)

Kul att du kopierade listan!! Jag själv är urdålig på att anta utmaningar som jag får, därför utmanar jag sällan någon på de listor jag fyller i :)



Tyvärr så gäller presentkortet bara i Sundsvall, men om du skulle vinna, så kan jag så klart åka dit å köpa det du vill ha(som du kollar på nätet innan) och så skickar jag vinsten till dig :)



Kram !

2009-02-19 @ 21:47:07
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0