Ledig!

Nu är jag hemma igen efter 3 dagars jobb. Blev totalt nästan 30 timmars jobb.
Jag har haft jättekul. Gillar mina jobbarkompisar starkt!

Men det ska bli jätteskönt att vara ledig iaf.
Hoppas verkligen att ni förlåter mig för denna totala kassa uppdateringen som har varit.
Har inte haft nåt skoj o skriva heller. Typ: "Idag har jag jobbat" Dels vet ni det redan, och dels är
det inte spec kul att läsa.

Imorgon blir det Sthlm med Agnieszka. Det ska bli skoj. Hoppas att jag orkar upp,
Vi åker iofs inte spec tidigt, men det har inte blivit många timmars sömn den här helgen.
Så kan det gå.

Jag har typ inte läst några bloggar alls under hela helgen. Igår kikade jag in på blogglovin en
kortis. 84 nya inlägg. Jag tryckte på "Markera alla som lästa" och sen stängde jag ner datorn.
Får ta igen det någon dag i framtiden.

Men nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen=)

Eller inte just nu, för nu ska jag sluta mina blå. Kommer förmodligen somna innan jag hinner
lägga huvudet på kudden!

God natt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0