Latiskaffe

Idag tyckte Oliwer att vi skulle gå upp kl 9.30. Hopp. Sagt och gjort. Bara o lyda.
Så nu är det morgonens tv tittande. Barnkanalen såklart! Oliwer äter lite välling med!

Igår hämtade vi ju bror på Arlanda Vi kom dit, parkerade bilen och behövde bara vänta i högst en kvart,
sen kom de ut. De hade haft det jätteskönt! Kul att höra!

Oliwer fick ett jättefint matchställ med Manchester United, dock lite stort ännu, men jätte fint!
Han fick ett linne oxå. Jag fick en Adidas jacka. Grön med gula ränder=) Superfin! Fick även
"ärva" Robins Billabongväska som han hade köpt och använt där nere=) 2 3 armband fick jag med!
Darlingen fick whisky.

Jättetack bror!!! Bilder kommer senare!

Ikea, gick ganska smärtfritt. Jag köpte inget spec. Lite saker till Oliwer, några burkar och lite bra o ha saker=).
Mamma däremot, hon shoppade desto mer. Hon köpte ett litet datorskrivbord, en lådhurts och massa mer.

Har som sagt svårt för Ikea i Sthlm, men hade inte så mycket val eftersom att bror landade på Arlanda.

Köpte 3 paket med velourtyg på jysk med. Köpte en limegrön, en ljusblå och en mörkblå.
3st för 132kr, annars kostar ett paket 149kr. Bra köp! Det va "Dagens rea-tips" idag är det något annat
som det är rea på.

Nähe, om jag ska ta och dricka min kopp med snabb-latte. Orkade inte brygga;)

Ha en bra dag!! Glöm inte min tävling!!!

Postat av: lini

tack så mycke =0) och det samma, jätte söt liten plutt =0) visst går allt alldeles för fort =0S

2009-02-11 @ 11:23:31
URL: http://piggelini.blogg.se/
Postat av: LinaLicious

SV; bara att hålla tummarna nu då :D

2009-02-11 @ 14:02:25
URL: http://linanielsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD SÖT HAN ÄR :)

2009-02-11 @ 17:33:25
Postat av: Anna

Hej



Jag hoppas med att jag får nytt jobb:)skulle vara skoj!!! Gällande lägenheten så hoppas jag att vi får en billigare NUUUU :D.... Vill träffa Oliwer nu å gosa lite;)Kramar

2009-02-11 @ 20:56:45
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0