Blogga kanske??

Kom på att jag faktiskt inte har bloggat något alls idag.
Jo, jag har varit med i några tävlingar, men inte gjort några inlägg här.

Dagen började vid 8.30, när Alien (Grannen ovanpå) tyckte att han (Läs hela huset) skulle se på film.
Dock så sänkte han volymen efter introduktionen. Tack för det.
jag somnade om, killarna gick upp en liten stund senare. När jag behagade vakna så
kom Oliwer in till mig i sängen för att han skulle sova.

Darlingen och Zelda går ut på promenad. Någon minut efter att de har gått iväg så plingar det på dörren.
Det är posten.
Jag öppnar, får posten och stänger igen dörren.
Efteråt kommer jag på att jag såg nog inte riktigt klok ut när jag öppnade.
Otvättat äckligt hår, utkletad mascara, stora sidenkalsonger och en t-shirt. En amningskupa som har
hamnat lite vilse så den syns. Allmänt nyvaken. Haha!

Så om någon hittar en chockad eller tom död (jaa faktiskt, kanske hjärtinfarkt? Hon synade hela mig med en väldigt konstig blick) brevbärare i någon dunge i närheten av Oxelösund, hör av er=)

Ska nog sätta upp en skylt på dörren.
"Varning för hund och häxa" Moahaha. Så går det om man kommer hem till oss innan 12!

Annars har jag hunnit med kaffe och skorpor nu på morgonen och lekt med min son.
Ja nu är det väl iofs inte direkt morgon längre. Jaja.





Oliwer sitter själv på golvet när vi leker. Inte riktigt upprätt ännu, men det går framåt!
Helt plötsligt så ramlar han bakåt, framåt eller åt någon sida. Haha!

Oliwer och Zelda leker ihop på "Krullet".

Postat av: Sofie

Så söta de är ihop:-) Kul när man får några bra kort med både barn och hund, det är ju inte det lättaste precis:P



Kramar

2009-02-05 @ 14:30:02
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag kan ju tänka mig hur du såg ut :) Och hur den stackars brevbäraren såg ut också! HAHAHA! :)

2009-02-06 @ 13:43:36
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

hihi... jag hatar när brevbäraren ska plinga på... jag har nog skrämt skiten ur sånna jag med...

kramar

2009-02-06 @ 15:11:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0