Woho

Förresten, glömde berätta en sak, vi blev ju totalt blåsta på julmarknaden på Stjärnholm i söndags, men idag så gick jag, Mamma och Oliwer förbi det lilla torget i Gamla stan, och det var julmarknad där!! Iofs så regnade det, så julstämningen var inte direkt på topp, men det var en julmarknad! Nej, vi köpte inget, men det är principsak! Man ska få uppleva minst en julmarknad per år, det borde vara ett krav för mänskligheten!

Nu ska jag sova.
God natt!



En gammal härlig badbild på min badpojke:)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Kul att ni hittade en julmarknad till slut! Hoppas allt är bra med er? kramis

2009-12-09 @ 09:13:32
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

2009-12-09 @ 13:27:24
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Anna

Haloj. Var kul att ses i lördags, å imorn kommer vi igen å prövar uniform. Så det blir Moas premiär tur på jobbet!!!!

Å nästa lördag så jabbar jag igen!

Pöss på dig

2009-12-09 @ 15:02:57
Postat av: Milla

Visst är det mysigt med julmarknader :)

Sötaste badkillen!



Kramar

2009-12-10 @ 20:56:10
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0