Ledig!!

Äntligen! Ledig i två dagar! Jag har klarat av ytterliggare tre morgonpass. Så skönt att det flyter på bra. Börjar vänja mig mer och mer vid att gå upp tidigt (eehumm, tidigt? Mitt i natten! 3.20)

Oj så mycket snö det har kommit idag! Så härligt! Dock är det inte så kallt ute, så vi får se om snön ligger kvar där den ligger, eller om den väljer att försvinna. Det lär märkas:)
Oliwer är väldigt förundrad över det vita ute, och Zelda avgudar snön! Hon skulle kunna vara ute dygnet runt nu när det är snö.

Idag bestod middagen av grillad kyckling, bearnaisedip och pommes pinnes.

 Har ni smakat dem? Goda!


Jag ska nog göra mig en kopp kaffe nu.

Kramar!

Postat av: Johanna

Ninja älskar med snö, blir helt tokig ute. vill helst äta upp alla snöflingor och är all snö. haha

2009-12-15 @ 23:12:21
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

älskar pommes pinnarna !!!

2009-12-16 @ 18:13:55
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0