Hej, jag...

5349511362d5a77479e1c5fbd4ed504b.png

Kolla varifrån!

Hej, jag måste erkänna att jag är lite frustrerad. Min stora laptop tyckte att den skulle sluta fungera, så den blev helt tömd igår, så det finns inget, och då menar jag inget på det. Min minilaptop verkar inte vilja laddas över huvudtaget, så här sitter jag med mobilen. Idag har jag grävt fram bilen för att halka iväg mot dagis och lämna Bollwi, sen var jag och Zelda ute en sväng. Hon älskar verkligen detta vita kaos som har kommit ner från himlen. Om det bara sluta blåsa nu, så kommer jag oxå att gilla det vita:) nu blir det en kopp glöggte och en film, sen dags att gräva fram bilen igen och hämta minime:) vad gör ni idag?


Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag sitter hemma nu efter att ha GÅTT i snöstormen och lämnat Nova. Funderar på vad som måste ändras innan jag går in i väggen.... för nu är det inte långt kvar.



Sorry för negativ kommnetar...

kramar

2009-12-17 @ 10:09:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: mia

Har julens bästa tävling

Tävlar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Pilla

Härligt med snö, men den j...a blåsten behöver ju inte finnas...

Vi har också fått gräva fram bilar....såå kuul

Ev ska Mathilda och jag in till stan och julhandla lite idag.....vi har inte handlat någon julklapp än haha.

Må så gott

Kramis

2009-12-17 @ 12:39:06
Postat av: tezza

usch vad tråkigt :(

hoppas du får ordning på datan

2009-12-17 @ 16:39:25
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0