Halloj

Hej på er!

Jag sitter hemma hos mor och far och lånar deras dator.
Min minilaptop vill fortf inte samarbeta, så jag ska ta kontakt med OnOff där jag köpte den, och fråga vad som är fel.

Idag har jag roat mig med att gräva fram bilen två ggr, lämnat och hämtat på dagis, ätit pizza, sett på Wallander- läckan, varit ute i skogen med Zelda och haft innemys med min son. Vi har hunnit med att inviga pulkan för denna vinter, vilket uppskattades mycket! Oliwer satt och log medans hans svettiga mamma sprang runt med honom:)

Nu ska vi åka hemåt och titta på Wallander- skytten, sen sova. Imorgon blir det jobb på förmiddagen och sen upp till Sthlm. Jag och Darling ska titta på Peter Jöbacks julkonsert!



Det ska bli grymt skoj! Det är i Globen kl 19.30. Hoppas verkligen att det är lugnt och fint väder imorgon så att det inte blir jobbigt att köra upp till Sthlm.

Jag avgudar både Peter Jöback och julsånger, så det kommer bli underbart!

Hoppas att ni har en bra kväll:)


Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hoppas ni får en supertrevlig kväll imorrn! kramis

2009-12-17 @ 20:38:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pilla

Åååhh, vad jag inte är avis ;) hahaha.

Jag älskar oxå Jöback och hans jullåtar.

Ha det riktigt supermysigt och trevligt.

Kramis

2009-12-17 @ 22:00:16
Postat av: Anna

Hehe, jag hade rätt, en föreställning. :) Hoppas ni har en underbar kväll!

2009-12-18 @ 10:12:13
Postat av: HUSnrNIO

Vad kul med julkonsert. Ha det trevligt och njut av julstämningen.

2009-12-18 @ 15:56:46
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0