Glöggte

Sitter i morgonrock med en kopp glöggte. Det är himla gott det teet faktiskt, fast det är nog ett "vinter-te", skulle nog inte tycka att det vore lika gott på sommarhalvåret.



Har ni smakat det? Ni som gillar glögg borde absolut testa!

I natt hade vi den sämta natten på ganska länge. Oliwer tyckte inte att han skulle sova lugnt och fint, utan han tyckte att han skulle vara vaken och gnälla och hosta. Han fick ligga inne hos oss och sova men så fort man somnade till så vaknade man direkt av att han skrek.

Darlingen var snäll och lät mig sova när de gick upp. Oliwer hade spytt ut massor av slem och äckel, så jag hoppas att det börjar gå över nu.
Tycker så synd om de små liven, när de inte kan harkla själva och få ut det jobbiga slemmet. De kan ju inte säga var det gör ont heller. Inte skoj!

Idag hoppas jag att vi kan åka in till stan en sväng. Trängas lite med folket som handlar julklappar i sista minuten. Vi får se hur Oliwer mår om några timmar.

Jag ska lägga mig på spikmattan en stund nu.

Vad har ni för er idag?

Min söta prins på Dagis:)


Postat av: tezza & ellen

usch vad otäckt :(

hoppas han blir frisk !

kram

2009-12-21 @ 20:41:13
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Elsa

MITT FAVO TE!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!!!

Kram på dig!!

2009-12-21 @ 21:09:34
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas han kryar på sig snabbt, inte kul när han är så ynklig och sjuk. Kram!!

2009-12-21 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0